10.06.2013

Besøk fra Vikeså/ Bjerkreim

En fredagskveld med mye folk på Blåfjellenden.

Etter å ha vært ”nesten” alene de to siste fredagskveldene, ble det et helt annet liv på hytta denne fredagen. 
Jeg satt og hørte på radio, og ”ante fred og ingen fare” da det gikk i døra. Det kom 11 friske ungdom.
Det skapte liv og røre.  Det er ikke så ofte jeg er på hytta med så mange teenåringer.   Det ble en kjekk kveld med mye liv.  Det var taco til mat, og det foregikk ikke i stillhet.
Jeg ble selvsagt invitert med på gildet, men hadde akkurat spist min vanlig Fjordland middag og kunne med god samvittighet takke nei –taco er for ungdommen…


Det ble kortspill og mye snakk utover kvelden. Ute på natta (for meg) ville noen badet i ånå – det må ha vært svinkalt. 
Det var ikke riktig like mye liv i alle om morgenen. Jeg sto opp tidlig, og ungdommen dukket opp litt etter litt.
Den glade gjengen skulle videre til Langavatn og Kjerrag, og selv om det var overskyet tidlig, så håper jeg at det klaret opp og at de fikk en fin tur oppover dalen.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar