22.07.2013

Safen er ødelagt.

Den var ny. Dette har jeg ikke opplevd på 20 år. Noen har tuklet med safen, slik at den ikke er mulig å få åpnet.  Jeg tømte heldigvis safene på min ferieur, så det er ikke noe øyeblikkelig behov for å komme inn i safen.
Men, selvsagt, det er behov for en ny protokoll i annekset, og den befinner seg i safen.
Jeg lurer litt på hvorfor noen har lekt Egon langt inne på fjellet. Jeg ser to muligheter. Noen tror det er penger i safen, eller noen har gjort en feil på en engangsfullmakt og ønsker å endre.
Jeg kan ikke tro at noen putter ting i låsen for å gjøre ting vanskelig for andre.
Det er korttenkt uansett. Det kan bli en vanskelig operasjon å få safen opp, og i værste fall må den erstattes med en ny. Det får tiden vise.
Egil er satt på saken, og det er ikke mye den karen ikke får til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar