25.08.2013

EN ETTERLYSING

Kjenner du noen av disse personene?

Gjenglemt kamera på Blåfjellenden.


Denne uka ble det en kjapp tur inn til hytta på søndag og retur samme dag. En grei tur i fint vær og med gode forhold.

På annekset fant jeg et kamera, som jeg antar eieren ønsker å få tilbake. Jeg fant kameraet i vinduskarmen, og det kan godt være at det har ligget noen dager. I fjellet er jo folk stort sett ærlige.

Ut fra bildene kan det se ut som om eieren av kameraet har tatt turen til Sandvatn og videre til Blåfjellenden. Hvor turen gikk her fra, kan jeg naturlig nok ikke si noe om...

Så er det kjentfolk blandt de på fotoet, så ønsker jeg å få en tilbakemelding.
Normalt ville jeg ha levert inn kameraet til Turistforeingen, men jeg får dessverre ikke tid til å ta turen til Stavanger de nærmeste dagene.

Og i tillegg til kameraet var det også en Bergans jakke XXL som hang i skuten på hytta (annekset).

Denne henger fortsatt. De som glemte igjenn jakken kan gi en tilbakemelding, så skal jeg eventuelt ta denne med ned neste gang jeg er på hytta.

Jakken ble ikke tatt med denne gang, da jeg har erfaring for at folk drar opp for å hente slike ting.
Kameraet, er jeg redd, vil kunne forsvinne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar