19.03.2012

Utstyr og greier til hytta

Det blir vanligvis en tur og to på ski inn til Blåfjellenden i januar/februar, men i år har det ikke vært vær.
En annen sak er at det har vært folk innover, og jeg snakket med en i helga. At jeg ikke har tatt turen, skyldes nok at jeg ikke trives på ski.

En av de første jobbene i året er å få utstyret opp til Inge Marton for videre transport inn til Blåfjellenden. I år prøvde jeg å være tidlig ute, men ting tar tid. Jeg fikk samlet mesteparten av utstyret på fredag, og var i butikker på mandagen. Jeg fikk med meg dopapir, fyrstikker, zalo, bioposer og bossekker fra ASKO,

Alt ble lastet inn i bilen, og den ble full...

Jeg hadde ikke klart å få tingene opp i Øvstebødalen i min egen. Bra at noen kan stille med varebil.

Da jeg kom opp i dalen ble jeg som vanlig godt mottatt, og vi fikk oss en liten drøs om fjell og slikt.
Neste jobb blir å få tatt av sengetøyet slik at det kan bli transportert ut. Ikke som i fjor. Da var det så lite snø etter påske at de ikke kunne komme innover med snøscooter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar