13.09.2015

En nødvendig tur til Blåfjellenden

En vanlig tur, men for å hente gjenglemte ting.


Forrige tur endte med at jeg sprang i fra både mobil og jakke. Hvordan jeg klarte det er et mysterium..…..

Nå hadde vi også “ærend”. Siste gang ble det satt inn et litt midlertidig dørhåndtak i inngangsdøra på hovedhytta.

Det ville ikke gå lang tid før dette midlertidige tiltaket, gikk i stykker.

Vi hadde derfor med et nytt sett dørhåndtak.

Det må være et resultat av alderen. Jeg kom ikke på dørhåndtaket før jeg var på vei oppover mot Hunnedalen, Heldigvis var mulig å få tak på et sett dørhåndtak. Det betød 20 minutt forsinkelse, men heldigvis er broderen forståelsesfull.

Det tar ikke lang tid å skifte et håndtaksett. Spesielt om de gamle skruene ikke blir kastet, men tatt vare på.

Jeg fant disse blant alt rotet i verktøykassen.

Og da gikk det greit og raskt.

Både jakke og telefon lå nøyaktig der jeg hadde gått fra disse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar